VERKOOPSTYLING:
DE BESTE PRESENTATIE VAN UW WONING AAN DE BEZOEKER
......................................................................................................................................................
WAT IS VERKOOPSTYLING?
De beste voorbereiding van het huis op de foto's is de FOTO STYLING.
VERKOOPSTYLING daarentegen is de beste voorbereiding om ter plekke indruk te maken op de kopers. Een koper kiest voor een woning op basis van emotie, en The Design Touch kan u helpen om de bezoeker zich helemaal thuis te laten voelen en verliefd te worden op het huis!
Verkoopstyling is een soort interieur-vormgeving met een geheel eigen expertise, waarbij de woning van binnen en buiten zo aantrekkelijk mogelijk wordt gemaakt voor de juiste kopersdoelgroep.
U denkt waarschijnlijk 'ja maar ... ze kopen mijn huis, niet het interieur!' Toch niet helemaal.
Een inrichting speciaal voor de verkoop kan het huis juist enorm helpen 'verkopen'.
Terwijl een inrichting voor de prettigste bewoning een soepele verkoop kan tegenwerken.
Een leegstaande woning helemaal.
......................................................................................................................................................
(Verder lezen? Onder de slideshow:)
DE BESTE PRESENTATIE VAN UW WONING AAN DE BEZOEKER
Hoe aantrekkelijker het geheel oogt OP DE FOTO'S, hoe groter de kans dat de kijker een bezoeker wordt.
Hoe aantrekkelijker het geheel TER PLEKKE is, hoe groter de kans dat de bezoeker de koper van uw huis wordt.
Hoe aantrekkelijker het geheel TER PLEKKE is, hoe groter de kans dat de bezoeker de koper van uw huis wordt.
......................................................................................................................................................
WAT IS VERKOOPSTYLING?
De beste voorbereiding van het huis op de foto's is de FOTO STYLING.
VERKOOPSTYLING daarentegen is de beste voorbereiding om ter plekke indruk te maken op de kopers. Een koper kiest voor een woning op basis van emotie, en The Design Touch kan u helpen om de bezoeker zich helemaal thuis te laten voelen en verliefd te worden op het huis!
Verkoopstyling is een soort interieur-vormgeving met een geheel eigen expertise, waarbij de woning van binnen en buiten zo aantrekkelijk mogelijk wordt gemaakt voor de juiste kopersdoelgroep.
Uw woning wordt getransformeerd tot (één van) de beste in z'n buurt en prijsklasse.
Ook hier is het doel de verkoop te bespoedigen en een zo goed mogelijke prijs te verkrijgen. U denkt waarschijnlijk 'ja maar ... ze kopen mijn huis, niet het interieur!' Toch niet helemaal.
Een inrichting speciaal voor de verkoop kan het huis juist enorm helpen 'verkopen'.
Terwijl een inrichting voor de prettigste bewoning een soepele verkoop kan tegenwerken.
Een leegstaande woning helemaal.
De statistieken zijn in Nederland nog niet opgemaakt, maar in de VS waar 'homestaging' steeds algemener wordt toegepast, heeft men berekend dat huizen na een verkoopstyling
gemiddeld 5 tot 6 keer sneller verkopen! (bron: activerain.com)
Natuurlijk zijn de resultaten per stylist verschillend. The Design Touch heeft een groeiend aantal wapenfeiten!gemiddeld 5 tot 6 keer sneller verkopen! (bron: activerain.com)
......................................................................................................................................................
(Verder lezen? Onder de slideshow:)
V O O R
N A
......................................................................................................................................................
VOOR WELKE HUIZEN IS VERKOOPSTYLING GESCHIKT?
Eigenlijk is elk huis erbij gebaat. Niet voor niets bieden steeds meer makelaars een verkoopstyling-advies standaard aan als onderdeel van hun dienstenpakket.
Voor een huiseigenaar is het erg lastig om naar de eigen woning te kijken. U heeft er fijn gewoond en bent gewend aan de stijl, sfeer en eigenaardigheden van het huis. Een koper kan heel anders tegen uw huis aankijken. Vooral wanneer hij of zij van een andere generatie is.
Ook worden er zaken opgemerkt die u nog nooit (zo) heeft gezien. Technische onvolkomenheden kunt u zowiezo beter verhelpen. Elke € 100,= aan reparaties leidt tot een prijsverlaging van € 300,= tot 500,=!
Probeer eens objectief naar elke ruimte van het huis te kijken, bij voorkeur samen met een eerlijke, kritische vriend(in):
- Straalt de ruimte een uitnodigende frisheid en helderheid uit?
- Maakt het een royale indruk?
- Past de mate van luxe, stijl en afwerking bij de vraagprijs en de verwachtingen van de kopers?
- Doet de inrichting de architectuur en de sterkste punten van de ruimte het best uitkomen?
- Spreekt de sfeer uw doelgroep aan?
Als u een aantal keren 'NEE' moet antwoorden, is uw huis absoluut gebaat bij een verkoopstyling.
Het beste moment voor een verkoopstyling is vóórdat uw woning in de verkoop gaat.
De eerst bezichtigingen blijken het meest kansrijk te zijn, en daar wilt u van profiteren.
Staat uw woning al te koop dan adviseren we een time-out. Ná de styling trekt u een nieuw,
en enthousiaster, publiek.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
WERKWIJZE en DEELDIENSTEN
Aard en omvang van de werkzaamheden kunnen per project enorm verschillen om dat beste resultaat te behalen. Sommige huizen zijn al met enkele doelgerichte 'touches' verkoopklaar.
Verkoopstyling is maatwerk en vindt plaats op basis van een plan met offerte. As er veel moet gebeuren en u wilt zelf dingen doen en regelen, dan kunt u ook gebruik maken van deeldiensten:
- ADVIES
The Design Touch start met naar uw huis te kijken als de advocaat van de duivel. Met de kritische en veeleisende blik van de verwende koper van nu.
Ingezet worden de kennis en de 'kunst':
• om de blik van de koper naar de beste punten te leiden.
• om de ruimtes die het belangrijkst zijn te bepalen en extra aan te pakken.
• om ruimtes groter te doen lijken. Of luxer.
• Gekeken wordt welke investering het hoogste rendement zal opleveren bij de verkoop.
• Altijd is de aanpak om met de minste moeite en investering het grootst mogelijke effect te creëren.
Tijdens het advies worden al styling-werkzaamheden verricht. Uitleggen van de beoogde effecten duurt vaak langer!
- MANAGEMENT BIJ OPRUIMEN
Bepaalde categorieën spullen passen niet bij een perfecte presentatie van het huis. Ook komt opruimen de ruimtelijkheid ten goede. Opruimen is belangrijk, maar styling is het 'hart' van een verkoopstyling:
- STYLINGWERK en SHOPPING
Aanpassing van plaatsing en omvang van de huidige inrichting, kleurschema, lichtplan en vormentaal. Vaak is het nodig om accessoires bij te kopen om de inrichting kracht bij te zetten en een bepaalde sfeer te creëren.
- ORGANISATIE VAN OVERIGE WERKZAAMHEDEN
Derde partijen kunnen worden ingehuurd om bijvoorbeeld te klussen, schilderen, architectonische elementen te verfijnen of buitenruimtes her te beplanten of in te delen.
- ONTWERP EN VISUALISERING VAN VERBOUW- OF RENOVATIEWERKZAAMHEDEN
Om kopers een indruk te geven van het verdere potentieel van uw woning.
Zie het laatste voorbeeld van BEELDBEWERKING voor een fotografische impressie van zo'n toekomstbeeld. Zie ook de tekeningen in de PORTFOLIO.
De werkzaamheden worden in dagdelen gebundeld. Een dagdeel kost € 199,= (excl. BTW).
Bij de aanschaf van accessoires wordt binnen het budget gebleven dat met u is overeengekomen.
Op basis van door u toegestuurde foto's kan een OFFERTE samengesteld worden. U kunt telefonisch of per email CONTACT opnemen.
Wilt u eerst een indruk van de expertise van The Design Touch?
Of twijfelt u of uw huis een verkoopstyling wel nodig heeft?
Maak dan gebruik van een ONLINE ADVIES. U verkrijgt gegarandeerd waardevolle informatie die de presentatie van uw huis zal verbeteren. Zie de VOORBEELD-ADVIEZEN op die pagina voor een indruk van aanpak en expertise.
Als u twijfelt of deze investering wel rendement zal behalen, leest u dan 'PRESENTATIEKOSTEN VERDIENEN DE INVESTERING DUBBEL EN DWARS TERUG' op de pagina 'VERKOOP VAN ONROEREND GOED'.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
LEEGSTAANDE WONINGEN
Elk leegstaand huis ziet er kil en levenloos uit. Niet gemakkelijk om je voor te stellen hoe daar fijn te wonen.
Een tweede probleem is dat technische onvolkomenheden levensgroot opvallen incl. alle imperfecties aan vloeren, wanden, plafonds.
Ten derde hebben de meeste kijkers geen idee of hun grote bed of bank wel past in een lege ruimte. Ook niet hoe die in te delen. Of soms niet hoe die ruimte te gebruiken.
Allemaal redenen voor de bezoeker om af te haken.
Drie mogelijke oplossingen:
1 Ofwel een rigoureuze vernieuwbouwing. Met alle kosten van dien.
2 Ofwel u chartert een bedrijf die de ruimtes weer helemaal inricht. Met alle kosten van dien.
3 Ofwel u huurt The Design Touch in die warmte en allure inbrengt via de SUGGESTIE van inrichting door middel van plaatsing van accessoires en kleinmeubelen op uitgekiende punten in de ruimtes. Meestal wordt er ook strategisch geschilderd.
In tegenstelling tot hetzelfde proces bij een FOTOSTYLING, worden de elementen speciaal aangeschaft voor de woning. Als u dat wilt kan er ook geput worden uit uw eigen boedel. Deze blijven tot aan de verkoop in de woning.
The Design Touch shopt voor u zo economisch mogelijk. Als u mee-shopt kunt u zich verheugen op een fijne aanvulling op de inrichting van uw huidige huis.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
NA DE VERKOOPSTYLING
Als u tevreden bent kan The Design Touch u na de verhuizing ook assisteren bij de inrichting van uw nieuwe interieur of buitenruimtes. Ditmaal juist op úw wensen, smaak en levensstijl afgestemd. Voor een inspirerend en persoonlijk interieur waar u, uw familie en gasten van kunnen genieten!
Zie INTERIEUR (RE)-STYLING of STYLING VAN BUITENRUIMTES.
......................................................................................................................................................
VOOR WELKE HUIZEN IS VERKOOPSTYLING GESCHIKT?
Eigenlijk is elk huis erbij gebaat. Niet voor niets bieden steeds meer makelaars een verkoopstyling-advies standaard aan als onderdeel van hun dienstenpakket.
Voor een huiseigenaar is het erg lastig om naar de eigen woning te kijken. U heeft er fijn gewoond en bent gewend aan de stijl, sfeer en eigenaardigheden van het huis. Een koper kan heel anders tegen uw huis aankijken. Vooral wanneer hij of zij van een andere generatie is.
Ook worden er zaken opgemerkt die u nog nooit (zo) heeft gezien. Technische onvolkomenheden kunt u zowiezo beter verhelpen. Elke € 100,= aan reparaties leidt tot een prijsverlaging van € 300,= tot 500,=!
Probeer eens objectief naar elke ruimte van het huis te kijken, bij voorkeur samen met een eerlijke, kritische vriend(in):
- Straalt de ruimte een uitnodigende frisheid en helderheid uit?
- Maakt het een royale indruk?
- Past de mate van luxe, stijl en afwerking bij de vraagprijs en de verwachtingen van de kopers?
- Doet de inrichting de architectuur en de sterkste punten van de ruimte het best uitkomen?
- Spreekt de sfeer uw doelgroep aan?
Als u een aantal keren 'NEE' moet antwoorden, is uw huis absoluut gebaat bij een verkoopstyling.
Het beste moment voor een verkoopstyling is vóórdat uw woning in de verkoop gaat.
De eerst bezichtigingen blijken het meest kansrijk te zijn, en daar wilt u van profiteren.
Staat uw woning al te koop dan adviseren we een time-out. Ná de styling trekt u een nieuw,
en enthousiaster, publiek.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
WERKWIJZE en DEELDIENSTEN
Aard en omvang van de werkzaamheden kunnen per project enorm verschillen om dat beste resultaat te behalen. Sommige huizen zijn al met enkele doelgerichte 'touches' verkoopklaar.
Verkoopstyling is maatwerk en vindt plaats op basis van een plan met offerte. As er veel moet gebeuren en u wilt zelf dingen doen en regelen, dan kunt u ook gebruik maken van deeldiensten:
- ADVIES
The Design Touch start met naar uw huis te kijken als de advocaat van de duivel. Met de kritische en veeleisende blik van de verwende koper van nu.
Ingezet worden de kennis en de 'kunst':
• om de blik van de koper naar de beste punten te leiden.
• om de ruimtes die het belangrijkst zijn te bepalen en extra aan te pakken.
• om ruimtes groter te doen lijken. Of luxer.
• Gekeken wordt welke investering het hoogste rendement zal opleveren bij de verkoop.
• Altijd is de aanpak om met de minste moeite en investering het grootst mogelijke effect te creëren.
Tijdens het advies worden al styling-werkzaamheden verricht. Uitleggen van de beoogde effecten duurt vaak langer!
- MANAGEMENT BIJ OPRUIMEN
Bepaalde categorieën spullen passen niet bij een perfecte presentatie van het huis. Ook komt opruimen de ruimtelijkheid ten goede. Opruimen is belangrijk, maar styling is het 'hart' van een verkoopstyling:
- STYLINGWERK en SHOPPING
Aanpassing van plaatsing en omvang van de huidige inrichting, kleurschema, lichtplan en vormentaal. Vaak is het nodig om accessoires bij te kopen om de inrichting kracht bij te zetten en een bepaalde sfeer te creëren.
- ORGANISATIE VAN OVERIGE WERKZAAMHEDEN
Derde partijen kunnen worden ingehuurd om bijvoorbeeld te klussen, schilderen, architectonische elementen te verfijnen of buitenruimtes her te beplanten of in te delen.
- ONTWERP EN VISUALISERING VAN VERBOUW- OF RENOVATIEWERKZAAMHEDEN
Om kopers een indruk te geven van het verdere potentieel van uw woning.
Zie het laatste voorbeeld van BEELDBEWERKING voor een fotografische impressie van zo'n toekomstbeeld. Zie ook de tekeningen in de PORTFOLIO.
De werkzaamheden worden in dagdelen gebundeld. Een dagdeel kost € 199,= (excl. BTW).
Bij de aanschaf van accessoires wordt binnen het budget gebleven dat met u is overeengekomen.
Op basis van door u toegestuurde foto's kan een OFFERTE samengesteld worden. U kunt telefonisch of per email CONTACT opnemen.
Wilt u eerst een indruk van de expertise van The Design Touch?
Of twijfelt u of uw huis een verkoopstyling wel nodig heeft?
Maak dan gebruik van een ONLINE ADVIES. U verkrijgt gegarandeerd waardevolle informatie die de presentatie van uw huis zal verbeteren. Zie de VOORBEELD-ADVIEZEN op die pagina voor een indruk van aanpak en expertise.
Als u twijfelt of deze investering wel rendement zal behalen, leest u dan 'PRESENTATIEKOSTEN VERDIENEN DE INVESTERING DUBBEL EN DWARS TERUG' op de pagina 'VERKOOP VAN ONROEREND GOED'.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
LEEGSTAANDE WONINGEN
Elk leegstaand huis ziet er kil en levenloos uit. Niet gemakkelijk om je voor te stellen hoe daar fijn te wonen.
Een tweede probleem is dat technische onvolkomenheden levensgroot opvallen incl. alle imperfecties aan vloeren, wanden, plafonds.
Ten derde hebben de meeste kijkers geen idee of hun grote bed of bank wel past in een lege ruimte. Ook niet hoe die in te delen. Of soms niet hoe die ruimte te gebruiken.
Allemaal redenen voor de bezoeker om af te haken.
Drie mogelijke oplossingen:
1 Ofwel een rigoureuze vernieuwbouwing. Met alle kosten van dien.
2 Ofwel u chartert een bedrijf die de ruimtes weer helemaal inricht. Met alle kosten van dien.
3 Ofwel u huurt The Design Touch in die warmte en allure inbrengt via de SUGGESTIE van inrichting door middel van plaatsing van accessoires en kleinmeubelen op uitgekiende punten in de ruimtes. Meestal wordt er ook strategisch geschilderd.
In tegenstelling tot hetzelfde proces bij een FOTOSTYLING, worden de elementen speciaal aangeschaft voor de woning. Als u dat wilt kan er ook geput worden uit uw eigen boedel. Deze blijven tot aan de verkoop in de woning.
The Design Touch shopt voor u zo economisch mogelijk. Als u mee-shopt kunt u zich verheugen op een fijne aanvulling op de inrichting van uw huidige huis.
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
NA DE VERKOOPSTYLING
Als u tevreden bent kan The Design Touch u na de verhuizing ook assisteren bij de inrichting van uw nieuwe interieur of buitenruimtes. Ditmaal juist op úw wensen, smaak en levensstijl afgestemd. Voor een inspirerend en persoonlijk interieur waar u, uw familie en gasten van kunnen genieten!
Zie INTERIEUR (RE)-STYLING of STYLING VAN BUITENRUIMTES.
......................................................................................................................................................
THE DESIGN TOUCH, Drs. Marin de Rochemont
020 - 850 845 2 / 06 - 363 04 911
marin@thedesigntouch.nl
Om een email te sturen klik HIER
020 - 850 845 2 / 06 - 363 04 911
marin@thedesigntouch.nl
Om een email te sturen klik HIER