LAAT U UW WONING OPVALLEN TUSSEN DE CONCURRENTIE?

V O O R

N A

stacks_image_B8A6230A-485B-4744-8E24-BBF3065F31B6
stacks_image_2E769D99-CE29-4AF3-86AF-30110C11A6B8
Welke foto valt positief op en trekt meer kijkers... en kopers?
Rechts STYLING & FOTOGRAFIE door The Design Touch.
stacks_image_C98EA278-A559-4120-97AD-98BBE9A3E49B
stacks_image_94E49249-84F3-4735-830C-29355069B05C
Een leeg huis levert meestal oninteressante foto's op. Véél minder kans op verkoop!
Rechts STYLING & FOTOGRAFIE door The Design Touch.

Er staan heel veel huizen te koop, sommige al heel lang. Dat kan ook u gebeuren.
Kopers nemen de tijd om het beste huis te vinden.

Als u uw auto of boot wilt verkopen voor een goede prijs, dan zorgt u dat hij er onberispelijk, glanzend en als nieuw uitziet. En ook dat de foto's goed tonen hoe fraai hij is.
De marketing-benadering met een PROFESSIONELE PRESENTATIE is echter relatief nieuw
voor de woningmarkt. En zeker nog niet standaard.
Doe daar uw voordeel mee ten opzichte van de concurrentie die zich niet zo presenteert!
Juist met deze woningmarkt is heel wat méér nodig om uw huis verkocht te krijgen.

The Design Touch biedt
TWEE MANIEREN aan om uw huis er positief uit te laten springen.
In combinatie ingezet is dat de krachtigste manier om uw woning te presenteren.
Zo zijn er onlangs nog twee huizen binnen anderhalve week verkocht. Voor een goede prijs!

Hoe aantrekkelijker de foto's van uw huis, hoe meer belangstelling van de juiste kijkers.
Hoe sfeervoller de inrichting, hoe aantrekkelijker ze uw huis vinden.
En hoe groter de kans op een snelle, goede verkoop!

Klik HIER voor een voorbeeld van een FOTOSERIE van een woning waar architectuur, interieur
en fotografie goed samenwerken.
Klik HIER voor
VOOR- en NA-FOTO'S STYLING om het verschil te zien dat styling kan maken.


Verder op deze pagina:
DE VERKOOP VAN UW HUIS ANNO 2011
WAT ZIJN DE CONSEQUENTIES ALS UW WONING LANGER OP DE WONINGMARKT BLIJFT HANGEN?
PRESENTATIEKOSTEN VERDIENEN DE INVESTERING DUBBEL EN DWARS TERUG
HOE KAN UW WONING OPVALLEN TUSSEN DE CONCURRENTIE?
VERDERE INFORMATIE


...............................................................................................................................................................
DE VERKOOP VAN UW HUIS ANNO 2011
Uw woning staat of komt in de verkoop. Ongetwijfeld hoopt u op een MOEITELOZE, SNELLE
VERKOOP met GOEDE OPBRENGST. Dat gebeurt helaas niet zo vaak in deze tijd.

Weet u hoeveel concurrerende huizen er te koop staan in uw buurt? En in uw prijsklasse?

Om een indruk te geven. Op een willekeurig gekozen moment, 21 juni 2010, stonden
in Amsterdam te koop:
- 234 huizen van rond de € 400.000
- 93 van rond de € 600.000
- 59 van rond de € 800.000
- 17 van rond de € 1.100.000
- 15 van € 3 tot € 4.000.000.
Bij de huizen onder de € 400.000 liggen de aantallen nog vele malen hoger!


Checkt u zelf eens de huidige aantallen in uw prijscategorie via Funda.nl of Jaap.nl waar
een redelijk overzicht geboden wordt van de woningmarkt.
En check daarna eens de huizen in uw buurt. Bijv. op uw postcode met 1 of 2 km afstand.

Bekijk ook hun foto's. Maak notities van die huizen die bij u de positiefste respons
oproepen. Die huizen hebben de 'wow'-factor. Vergelijkt u daarmee uw huis. En de foto's
mits uw huis al te koop staat.
Nu kent u uw concurrentie!
Hoe gaat uw woning zich onderscheiden van al die andere woningen? Hoe trekt u de juiste
bezoekers aan? Hoe zorgt u ervoor dat ze verliefd worden op uw huis?


...............................................................................................................................................................
WAT ZIJN DE CONSEQUENTIES ALS UW WONING LANGER OP DE WONINGMARKT
BLIJFT HANGEN?

Wist u dat, bijvoorbeeld in Amsterdam, gemiddeld 1 op de 2 huizen met vraagprijs boven de
€ 400.000 langer te koop staat dan 6 maanden? En 1 op de 4 langer dan 1 jaar?
Waarbij de huizen die voortijdig onverkocht van de markt gehaald worden níet zijn meegeteld.

U kent de consequenties van een lange verkooptijd natuurlijk.

- U blijft in de woning wonen. U wacht het af. En het bezoekersaantal loopt al snel terug.
Het niet doorgaan naar de volgende levensfase kan FRUSTRATIE en stress opleveren.

- Of u verhuist toch al naar uw nieuwe woning vanwege werk of gezondheid.
De consequenties zijn DUBBELE WOONLASTEN. Een LEEG HUIS dat er onaantrekkelijk
uitziet in de ogen van bezoekers. En allerlei extra maandlasten zoals stookkosten in de
winter. Heeft u al berekend hoeveel als de verkoop tegen gaat zitten?

- Of als u het huis van uw ouders verkoopt na overlijden. Bereken eens het enorme
RENTEVERLIES op uw erfenis als het huis maar te koop blijft staan. Nog afgezien van
doorgaande hypotheekkosten en de aanslag voor eigendomsbelasting.

En dan de
KOSTBAARSTE CONSEQUENTIE:
- de kosten van de PRIJSDALING die onherroepelijk komt na zo'n 6 maanden.
Gemiddeld 6% voor een huis met een vraagprijs van € 400 - 800.000. Reken maar uit.
Een huis van € 600.000 verliest dan € 36.000. Een enorm bedrag!
Bij de categorie huizen boven de € 800.000 gaat het zelfs om gemiddeld 9%.
Een huis van € 1.200.000 verliest dan € 108.000.
Staat uw huis LANGER DAN EEN JAAR TE KOOP, verdubbel deze bedragen dan.
Of verdriedubbel ze.

Welke investering is het u waard om deze consequenties te kunnen vermijden?


...............................................................................................................................................................
PRESENTATIEKOSTEN VERDIENEN DE INVESTERING DUBBEL EN DWARS TERUG
Als u deze consequenties wilt vermijden en de kans op de verkoop dramatisch wilt
verhogen, overweegt u dan gebruik te maken van de presentatiemogelijkheden door
The Design Touch. De VOORDELEN daarvan voor u zijn dat uw huis zich positief
onderscheidt van anderen. Dat uw huis op z'n voordeligst wordt getoond en
de verkoopbaarheid enorm toeneemt. Hoe dat werkt leest u hierna.

Natuurlijk zit u in deze onzekere woningmarkt niet te wachten op extra kosten rondom
de verkoop. Uw makelaar huurt speciaal een externe partij in voor een professionele
presentatie. Bedenkt u wel dat deze kosten maar een fractie bedragen van de
ENORME FINANCIËLE CONSEQUENTIES van het langer te koop staan van uw huis.
De kosten voor presentatie kan de beste investering zijn die u ooit hebt gedaan.
Met een gigantisch rendement!

...............................................................................................................................................................
HOE KAN UW WONING OPVALLEN TUSSEN DE CONCURRENTIE?
Er zijn TWEE MANIEREN om uw huis er positief uit te laten springen. The Design Touch biedt
deze in combinatie aan, de krachtigste manier om uw woning te presenteren!

1 DE ALLERBESTE FOTO'S:
De meeste kopers oriënteren zich via internet op het aanbod van woningen.
De foto's vormen de eerste indruk van uw huis. Op basis daarvan komt men kijken.
Of liever niet.

Interessante, aantrekkelijke foto's verlenen een huis een gevoel van luxe en afwerking.
Van ruimtelijkheid en fraai licht. Ze leiden de blik naar de sterkste punten van het huis.
Maar hoe aantrekkelijk de foto's worden is óók afhankelijk van inrichting en sfeer.

V O O R

N A

Insert your Title here
stacks_image_52EF3D52-E70A-4299-A7B0-621CBB17FA53
Tikje rommelige snapshot zónder de royale keukenkasten...
Insert your Title here
stacks_image_A14155AE-A016-4EEE-BC7F-BD114D6FDEDD
... tegenover een sfeervolle beeldhoek, fraai licht, ruimtelijke indruk en mét die geweldige bergruimte in beeld.
2 De SFEER die uw huis uitstraalt is heel belangrijk.
Allereerst dus op de foto's, maar ook ter plekke tijdens de bezichtiging. Ook al koopt
men niet uw inrichting, toch is dat de sfeermaker (of -breker) bij uitstek.
Als uw woning ZWAKKERE PUNTEN heeft (drukke straat, verouderde badkamer,
krap trappenhuis, etc.) haken bezoekers al snel af ten gunste van een 'beter' huis.
Maar als het huis een fijne, uitnodigende, stijlvolle uitstraling heeft, blijken die minpunten opeens een stuk minder zwaar te wegen!

Waarom is dat?

V O O R

N A

Insert your Title here
stacks_image_DAD4F99D-8F9F-4729-AB81-B2AE06807BAB
Tikje kil en saai...
Insert your Title here
stacks_image_01E0B8B9-2270-4E9C-AB5C-D8A19A8F96E5
...tegenover een warme en uitnodigende inrichting.

Men 'zoekt' een nieuw huis op basis van RATIONELE punten (locatie, grootte, indeling, vraagprijs). Maar men 'kiest' het nieuwe thuis op basis van EMOTIE.
Sfeer beïnvloedt de emoties!

Een mooie, uitnodigende sfeer werkt positief in op de emoties van de potentiële koper.
Hoe aantrekkelijker het geheel oogt op de foto's, hoe groter de kans dat de kijker een
bezoeker wordt. Hoe aantrekkelijker het geheel ter plekke is, hoe groter de kans dat
de bezoeker de koper van uw huis wordt. Verliefd? Verkocht!

Dat is wat STYLING voor het interieur kan doen.

Voor diverse voorbeelden van styling & fotografie zie: PORTFOLIO

...............................................................................................................................................................
VERDERE INFORMATIE
Over het hoe en waarom van effectieve fotografie, lees: FOTOGRAFIE

Voor informatie over styling speciaal voor de foto's, lees: FOTOSTYLING

Voor informatie over interieur-styling voor de beste sfeer tijdens bezichtigingen,
lees:
VERKOOPSTYLING

Voor advies via de telefoon of email met betrekking tot de presentatie van uw huis
(ook als u wat verder buiten de regio Amsterdam-Amstelveen woont),
of wanneer u twijfelt of uw huis goede fotografie, fotostyling of verkoopstyling
wel nodig heeft en u The Design Touch tevoren wilt uittesten, lees:
ONLINE ADVIES

stacks_image_122009B2-24A1-4F25-B357-B4B738652611
THE DESIGN TOUCH, Drs. Marin de Rochemont
020 - 850 845 2 / 06 - 363 04 911
marin@thedesigntouch.nl

Om een email te sturen klik
HIER

V O O R

N A
































































































































Beweeg de muis over de foto's en het bijschrift verschijnt.

Voor meer voorbeelden,
klik hier:
PORTFOLIO